torsdag 23 maj 2013








Maj maj måne, hur fort gick inte den här månaden egentligen? Allt är så vackert nu, ni vet mellan hägg och syren! Gräset ska snart klippas,men jag njuter lite till av alla fina vilda blommor som växer så fint.

Hoppas att det är bra mer er alla! Har ni några sommarprojekt på gång? Vi ska börja som sagt med vår uthus renovering,men först ska badrummet bli klart. Det går segt fram, trots vi är flitiga så är det en hel del annat som måste fixas också. Men siktar på att börja vara ute och börja sätta igång i slutet av nästa månad.

Förra veckan åkte jag till Danmark, min årliga vårresa. Med blandade känslor lämnade jag barnen hemma, Maja har jag inte varit borta mer än 2 timmar tidigare. Men allt gick bra och jag njöt av resan som jag gjorde med min mamma. En hel del saker hittades bland annat detta bord.

Ska snart lägga ut lite möbler till salu här på bloggen så kika snart igen!

Njut nu av våren, den är ju helt underbar!

Kram/ Lotta

3 kommentarer:

  1. Vilket underbart fint bord !! Du..ert badrum blir verkligen jättefint, som resten av ert fina hus..vad heter det vita kaklet som ni har i badrummet, det skulle jag vilja ha också..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Söta Anette! Tack tack snälla,det var super fina ord =) man är ju alltid orolig hur det ska bli när man aldrig har gjort saker förr...men hoppas hoppas slutresultaten blir bra. Jag hittade kaklet från Lhådös, och självaste kaklet heter Epoque, bra pris var det också.Vi tog den helvita. Ha en fin helg!
      Kram kram

      Radera
  2. Vilken vacker spegel! Ska bli kul att se vilka möbler du har till försäljning, är nämligen på jakt efter lite av varje:)

    Ha en finfin fredag,

    Kram Johanna

    SvaraRadera